Szukaj na tym blogu

środa, 3 czerwca 2015

Wykorzystaj moje doświadczenie w ciąży

Najpierw zacznę od sprostowania, jestem już w 36 tygodniu ciąży i ważę 81 kg! Przytyłam 17 kg i wolałabym więcej nie tyć, aczkolwiek podobno w tym etapie tyje się najwięcej... no cóż...

Post tworzę, gdyż może jesteś w ciąży i masz pytania,  szukasz odpowiedzi w internecie (tak jak ja to robiłam) a na forach nie odpisują ci za szybko albo wcale?
Jeśli tak to moje 36tygodniowe doświadczenie może być Ci pomocne i obiecuję, że odpiszę w ciągu kilku godzin na Twoje zapytanie, także zapraszam do komentowania poniżej i zadawania pytań.

Jeśli ja nie będę znała odpowiedzi to jest szansa, że inna mama bądź przyszła mama będzie w stanie Ci pomóc.
Jeśli chcesz się wyżalić również to jest to miejsce. Ja sama przechodziłam ciążę, gdyż jestem pierwszą z mojego towarzystwa w tym błogosławionym stanie, więc nie miałam z kim za bardzo porozmawiać o moich problemach, a moja Pani ginekolog nie należy do rozmownych i sympatycznych....

Dużo informacji na temat ciąży znalazłam tutaj i uważam, że jest to jedna z lepiej prezentujących się stron, przejrzystych i wyczerpujących moje zagadnienia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz