Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 lipca 2015

Odliczanie....

39 tydzień i 4 dzień oznacza, że w najbliższą niedzielę mój synek powinien przyjść na świat. I to oczekiwanie jest najgorsze. Jeszcze dwa tygodnie przed terminem jest ok, robisz wszystko, chodzisz gdzie chcesz, a teraz? każda sekunda to może być już rozpoczęcie porodu...

Na badaniach wczoraj dowiedziałam się, że dzieciątko nie pcha się specjalnie na świat i urodze raczej po terminie...co zrobić... najważniejsze żeby było zdrowe!

Ale są ponoć sposoby na przyspieszenie porodu! Długie spacery, pikantne potrawy, seks i ... mycie okien! Któraś z Was próbowała? Coś zadziałało? Ja od dzisiaj wdrażam wszystko.. no może okna jutro...

Z innej beczki teraz - poniżej przepis na moją  wczorajszą kolacje, czyli:

SAŁATKA ZE SZPINAKIEM i GRILLOWANYM KURCZAKIEM W  SOSIE MALINOWYM



 Czas przygotowania: ok. 20 minut

Składniki:

 - szpinak baby
 - pierś z kurczaka
 - świeże maliny (garść)
 - ocet balsamiczny - 3 łyżki
 - sok z połówki cytryny
 - przyprawy do kurczaka według uznania ( ja użyłam bazyli, pikantnej papryki, kurkumy)
 - pestki dyni (garść)
 - pomidor

Przygotowanie:

Szpinak myjemy, suszymy i układamy na talerzu.  Filet z kurczaka przyprawiamy solą i pieprzem oraz wybranymi przez nas przyprawami i grillujemy na patelni z dwóch stron. Świeże maliny rozgniatamy widelcem, dodajemy ocet balsamiczny, szczyptę soli, pieprz oraz sok z cytryny i mieszamy. Pestki dyni prażymy na suchej patelni. Pomidora kroimy według uznania. Zgrillowanego kurczaka kroimy w paski i układamy na szpinaku. Dodajemy kawałki pomidora i oblewamy naszym sosem malinowym. Na końcu posypujemy pestkami dyni i gotowe!


Do sałatki można dodać ser mozarella lub feta według uznania.

Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz